
Prasības kandidātam:
Vēlme strādāt pasažieru apkalpošanas sfērā un pozitīva attieksme;
Spēja strādāt paaugstināta stresa vidē un labas problēmu risināšanas prasmes;
Ļoti labas komunikācijas prasmes;
Precizitāte un atbildības sajūta;
Teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas (saziņai ar ārvalstu pasažieriem);
Spēja strādāt maiņu darbu (darbiniekiem noteikts summētais darba laiks, kur darba laiks ir gan dienas, gan nakts laikā);
Iespēja uzsākt darbu 2026. gada janvārī.
Darba pienākumi
Pārstāvēt klientu aviolīnijas visā pasažieru apkalpošanas procesa laikā;
Pasažieru un pasažieru bagāžas reģistrēšana saskaņā ar klientu aviolīnijas prasībām un uzņēmuma procedūrām;
Pasažieru dokumentu (vīzu) pārbaude saskaņā ar pasažiera galamērķi;
Rindu regulēšana reģistrācijas zonā;
Pasažieru iekāpšanas procesa koordinēšana.
Uzņēmums piedāvā:
Interesantu un dinamisku darba pieredzi strauji augošā uzņēmumā;
Apmācību kvalifikācijai;
Izaugsmes iespējas uzņēmuma iekšienē;
Konkurētspējīgu atalgojumu un sociālās garantijas;
Transportu uz lidostu un no lidostas laikā, kad nekursē sabiedriskais transports;
Apmaksāta autostāvvieta;
Nelaimes gadījumu apdrošināšanu no 1. darbības dienas;
Veselības apdrošināšanas programma pēc 3 mēnešu pārbaudes laika;
Darba samaksa 6,60 EUR/stundā (mēnesī aptuveni 1050 eiro - 1250 eiro) pirms nodokļu apreķina;
Ikmēneša bonuss līdz 20% (ar bonusu mēnesī aptuveni no 1250 eiro - 1400 eiro) pirms nodokļu aprēķina;
Piemaksa par virsstundām, par darbu svētku dienās, par darbu nakts laikā atbilstoši likumdošanai;
Pabalsti dzīves svarīgos gadījumos atbilstoši uzņēmuma iekšējai labumu politikai.
INFORMĒJAM, ka atlases kārtu izturējušiem pretendentiem tiks veikta iepriekšējās darbības pārbaude un tiks ievērotas prasības ierobežojumiem darba tiesisko attiecību nodibināšanai , saskaņā ar likuma „Par aviāciju” 57.1.panta ceturto daļu. Jūsu dati tiks nodoti pastiprinātas iepriekšējās darbības pārbaudes veikšanai Valsts Drošības dienestam.